Pusatecs kassalösning kombinerar flexibilitet, effektivitet och användarvänlighet.
Vårt kassasystem (POS) är lättanvänt, pålitligt och flexibelt. Den pekskärmsbaserade POS-programvaran och dess hanteringsverktyg passar allt från småföretag och kommunala tjänster till spa- och idrottsanläggningar samt rikstäckande organisationer. Systemet har en omfattande uppsättning funktioner för produkt- och kundhantering och integreras sömlöst med våra lösningar för passerkontroll och bokning. POS-systemet stödjer även integrationer med olika externa system, såsom bokförings- och faktureringsplattformar, EMV, cEMV, SAP, Epassi och Smartum Pay.


Vår POS-lösning är utformad för att vara så smidig som möjligt att använda. Det pekskärmsbaserade användargränssnittet är intuitivt och snabbt. Lösningen har flera användbara funktioner, såsom produkthantering för serie- och säsongskort samt paketprodukter, rabattkampanjer och kundgrupper för klubbar och företag.

Att integrera vår POS med andra Pusatec lösningar ger stora synergifördelar. Biljett- och produktförsäljning via POS, passerkontroll för säkerhet, skåp för förvaring samt besöks- och skåpkapacitetsdata från POS, analys och redovisning från vår hanteringsplattform – allt inom Pusatecs ekosystem.

Med vår POS-lösning kan organisationer effektivisera verksamheten, minska fel och förbättra kundupplevelsen. Tillsammans med våra lösningar för passerkontroll och smarta skåp stärks även säkerheten. Vår skalbara lösning passar företag av alla storlekar och kan anpassas för olika branscher.