Puhuessa järjestelmistämme korostamme sitä, miten ratkaisumme voidaan integroida yhdeksi yhtenäiseksi ekosysteemiksi. Jos tämän merkitys on jäänyt vielä hieman epäselväksi, älä huoli: tämä teksti on tarkoitettu sinulle.
Mikä on Pusatecin integroitu järjestelmä?
Yksinkertaisesti sanottuna integroitu järjestelmämme tarkoittaa laite- ja ohjelmistokokonaisuutta, jossa ratkaisumme ovat yhdistetty toisiinsa synergiaetujen saamiseksi. Integroitu järjestelmämme voi koostua esimerkiksi älykaapeistamme, kulunvalvonnastamme, kassajärjestelmästämme, verkkokauppa-alustastamme sekä keskitetyistä hallinta- ja raportointityökaluistamme.
Koska suunnittelemme, kehitämme ja valmistamme omat tuotteemme itse, meillä on parhaat mahdolliset tiedot ja taidot saada ratkaisumme toimimaan yhdessä optimaalisella tavalla. Täten kaikki ratkaisumme ovat suunniteltu alusta alkaen kommunikoimaan keskenään ja toimimaan saumattomasti yhdessä. Tämä yhdistettävyys tarjoaa luonnollisesti suuria etuja asiakkaillemme.
Alla on muutamia esimerkkejä siitä, miten integroitu järjestelmämme toimii käytännössä:
Koko järjestelmän hankkimisessa Pusatecilta on myös yksi selkeä lisäetu: kaiken hankkimiseen riittää vain yksi toimittaja. Jos järjestelmä hankitaan “palapelinä” monelta eri toimittajalta, on organisointi ja kommunikointi monin verroin hankalampaa. Pusatecilta kaikki onnistuu keskitetysti: hankinta, toimitus, asennus ja asiantunteva suomenkielinen tukipalvelu.
Mitä integroitu järjestelmämme voi tehdä sinun organisaatiollesi?
Jos olet kiinnostunut kuulemaan, miten me voimme parantaa organisaatiosi tehokkuutta, turvallisuutta ja asiakaskokemusta, ota meihin yhteyttä. Kerromme mielellämme lisää ja autamme sinua löytämään parhaimman tavan parantaa organisaatiosi toimintaa älyratkaisujemme avulla.
Lisäksi, mikäli sinua kiinnostaa nähdä esimerkkejä integroidusta järjestelmästämme käytännössä, löydät lisätietoa referensseistämme.